Tuesday, October 27, 2009

Neljas

Kallis Piia,

mul on nii äss uus kodu! Ei saa öelda, et kuu aja jooksul kaks korda kolida just väga tore oleks, aga uuel korteril olid teise ees lihtsalt väga suured eelised. Üheks väikeseks plussiks pean ma näiteks seda, et laest ei saja vihma, kui õues paha ilm on. Ei saa ka salata, et praegune toatemperatuur on tunduvalt meeldivam kui varasem +14. Samuti töötavad kõik pistikupesad ja torud ei ole veel kordagi ummistunud. Kõik see aga kahvatub fakti kõrval, et mul on nüüd taimeriga kohvimasin! Jah, sa lugesid õigesti - Liis ärkab nüüd kohvilõhna peale. Esmaspäeval veel ei ärganud, kuna tuleb välja, et kohvifiltrid on ühed kasulikud atribuudid, ning nende olemasolu on kah vajalik. Isegi kui kohvimasin on taimeriga ja ülikõvv.

Minu ässal uuel kodul(edaspidi MÄUK) on kahjuks ka suuri miinuseid. Vähe sellest, et ma kolisin kümne minuti kaugusele Levikast - topograafilise idioodina elan ma nüüd ka kohalikus Bermuuda kolmnurgas. Nimelt on minu naabriteks meie head sõbrad, kelle peale võib iga kell kindel olla, kui on tahtmine alkoholi tarbida. Pood on ka mugavalt üle tee. Jõudsin pühapäeval vaevu ukse pärast asjade sisse tassimist sulgeda, kui telefon juba helises - jutud olid lahti läinud. Viis minutit hiljem jõin ma kaks maja eemal valget rummi, mis maitses nagu puskar. Hiljem selgus, et ilmselt oligi. Lohutasin ennast sellega, et viiekesi on lihtsam pimedaks jääda - kambavaim ja värk. Hommikul ühe silmaga ei näinud. Sattusin hoogsalt paanikasse ja võtsin seejärel tekikoti ääre silma pealt ära.
Täna töö juures ajasin endale happelist keemiakraami silma. Nüüd on nägemine vähe udune. Aga ära muretse - paistetus juba alaneb ja ülehomme lähen jälle õue.

Elamine on mul hetkel üsna askeetlik - MÄUK ei sisalda veel mööblit. Põrand ei ole ka pehme, kuigi MÄUK on nii äge küll, et võiks olla. Õnneks on mul taaskord heasoovlike naabrite internet. Ma olen viisakas varas ka - hoian madalat profiili ja tiri suurt midagi alla, nii et probleemi ei tohiks olla...onju?

Ma nüüd keeran magama ära. See tähendab leban tund aga voodis ja imetlen siseviimistlust. Homme on Narva maantee peakorteris suurejooneline operatsioon "Tõmbame ninad viltu ehk Intsul algab puhkus". Prognoosin järjekordset veinipudelite ja kitarri kaisus ärkamist, nii et neljapäeval ma sulle veel tõenäoliselt ei kirjuta. Sa pead muidugi enne vastu ka kirjutama, et Liis pahaseks ei saaks. Jah - ma räägin endast nüüd vahepeal kolmandas isikus. Tallinn mõjub hästi.

Jumalaga,
Nadja

P.S. Tegelt ka tänks, et sa mu loomingu eest seisad.
P.P.S.(?) Ära trenniga üle pinguta - sa oled niikuinii kõige tugevam.

3 comments:

Daki said...

Kule, kuidas su eelmine korteriomanik sind nii kiirelt juba parematele jahimaadele lubas?

nadja said...

no ma jätsin võtmed väljapoole, kui ma lahkusin, ütleme nii.

piiiia said...

haha. thanks for the boost!