Thursday, January 21, 2010

Viisteist ja kolmveerand ehk Nadja on laisk värdjas

Piia says:
ma tahaks sult kirja saada
Liis says:
jaaaaaa
ma tean
üldse pole praegu vaimu peal
Piia says:
tead liis
Liis says:
jah piia?
Piia says:
mine munni
Liis says:
hmh
ma ootasin midagi veits leebemat
Liis says:
aga ainult veits...
Piia says:
aga ei tulnud mitte midagi leebemat!
Liis says:
nagu....kanni või midagi
Piia says:
karm tõsi
Liis says:
ilus alliteratsioon igaljuhul
vahet pole
kas mine munni või käi kanni

Liis says:

aga mul on tunne, et ma peaksin hoopis sõnumisse süvenema
Piia says:
indeed!
Liis says:
fain
Liis says:
ma kirjutan
Piia says:
you do that
Liis says:
ise tead, kui pask on
Piia says:
tead liis!
Liis says:
jaaa
Liis says:
tean
Liis says:

piia
Piia says:
mine munni!
Liis says:
ära enam saada
Liis says:
pliiiis
Liis says:
demit
Piia says:
ahah. juba teadsid
Liis says:
liiga hilja
perse
Piia says:
vahel ei vea
Piia says:
direct orders from commanding officer!
Liis says:
ma lähen käin kanni nüüd
Liis says:
Vabandage mind! Mul on vaja korraks munnist läbi astuda
Piia says:
jah. kohe kui sa oled ära kirjutanud
Liis says:
aga ma tahan suitsuuuuuu
Piia says:
jah. ei saa.
Liis says:
saaab
you cant stop me!!!
Piia says:
ei. aga sellel saavad olema tagajärjed!
Piia says:
tsiteerides klassikuid - hakkavad toimuma protsessid!





Nii! Siin ongi nüüd need protsessid ja tagajärjed!
Hakka kirjutama, Liis!
Kerget sulge sulle!




Tervitades,
Piia

5 comments:

nadja said...

aff. AFF!!!

Absolutely Fabulous said...

Hea, kui on s6bralikke tundeid ja leebeid s6nu neid tundeid väljendama.

Anonymous said...

Näiteks minu jaoks ei ole ka Nadjal vaašpee aega viimasel ajal. Ma hullult tahaks rääkida ja tšättida, aga kord on praamiliiklus Hiiumaaga katkenud ja teine kord jälle töö segab...no ja Tartus kui on, on lauajalka.
Kirjutaks siiagi siis vähemalt.

Maiden said...

Jah, ega merehädalise elu pole mingi kirjanikelaager! Sa Piia, daam kontor-kodust-üle-raeplatsi ei tea ikka midagi elust!

piiiia said...

Ma olen ikka seda meelt olnud,et kui on midagi sooja ja ilusat öelda, siis ei maksa keelt hamamste taga hoida. Teisel jääb muidu äkki mulje, et ma ei hooligi..