Friday, January 8, 2010

Neljateistkümnes

Tere Piia!

Kirjutan sulle seitsmendat korda. Olen siin tööl ja noh....teen luusi siis niiöelda. Hetk tagasi jooksin näoga vastu tagaukse juures seisvat Pekkaniskat, nii et ma väga vabandan, kui suti segane jutt tuleb. Ühtlasi otsustasin ka selle va mütsi väiksemaks õmmelda, et enam silmile ei vajuks, kui algab järjekordne episood sarjast "Kraana ründab". Hetkel räägin küll Pekkaniskast, aga tegelikult on see ikka Kraanat kohates ka kohustuslik abinõu. No vot - nospel(kuradi hea sõna) valutab, aga hambad jäid seekord suhu. Mütsi muidu emaga kahe peale eile alles traageldasime väiksemaks, aga vist on veel liiga lõdvakas. Mul on väike pea ka. Pluss meie suguvõsa naiste käsitööoskus on....kuidas nüüd öeldagi..nadi? Väiksena palusin vanaemal kudumist õpetada. Saatis mu köögist ära ja pusis pool tundi algsilmust ning nentis seejärel targa näoga, et tänapäeval võib selle salli ikka poest osta küll.

Aga jah. Aastavahetuse teemadel veel. Mäletad mul ei olnud ühtegi uue aasta lubadust? Ainult suur soov, et mu sõbrad üksteise vastu vähem värdjad oleks. Tuleb välja, et soovid(erinevalt lubadustest) lähevad täide. Raisk - oleks teadnud, oleks raha soovinud. Igaljuhul - pärast meie Politseikroonika teemalist aastavahetuspidu võtsin ikkagi selle lubaduse vastu, et enam ei joo. Mingi vähemalt veebruarini. Olen kenasti vastu pidanud, kui see üleeilne õlu välja arvata... Et jah, kena Eesti pidu oli ju - täis verd, kilde ja pisaraid, aga liiga "Viive 46". Õnneks sain ma vastuse mind juba aastaid piinanud küsimusele: Kes on need täielikud idioodid, kes oma kuldseid käsi ilutulestikuga otsast lasevad? Kujutad sa ette - minu sõbrad! Õnneks on veel seda Retardinooli alles. Peaks kõigile profülaktika mõttes sisse söötma. Parem karta kui kahetseda.

Muidu läheb mul siin hästi, kui enesevigastamine välja arvata. Passi ja pangakaardi leidsin üles ja kõik muud aastavahetuse pläkid peaks ka lihvitud olema. Arveid võiks ka maksta, aga ma kaotasin kuskile pangakoodid ära. Tänane missioon on osta endale pesumasin, peldikuhari, vannitoariiul, püksid ja neli taldrikut. Ja siis kõik see käe otsas koju tassida.

Et noh. Virtuaalne pai. Pea vastu. Ma lähen panen nina külma vee alla.

xxx kisses xxx
Nadja

No comments: